Fotol: X-pole postide valik

Kas postitantsu trenn kodus on mõeldav ja võimalik? Absoluutselt! Aga kindlasti on mõned asjad, millele eriti tungivalt tahaks uute treenijate tähelepanu enne pöörata.

Otsi tugev postitantsu klubi

Minu tungiv turvakaalutlustest ajendatud soovitus on esmalt käia trennis mõnes klubis. Jätan ütlemata mitu korda, sest inimeste füüsis on väga erinev. Mõni on tugevate kätega ja ülihea painduvusega. Teisel läheb mitu kuud harjutamisele enne kui end oma kätega postile üles jaksab vinnata. Viimaste aastatega on postitantsu trennikohti tekkinud nii Tallinnas kui väljaspool pealinna mitmeid. Vaata näiteks siit http://www.postitantsud.ee/trennid/ Postitants on tehniline ala ja hooletus/teadmatus postil koos “hullu panemisega” võib kaasa tuua kurbi tagajärgi. Seega soovitan kindlasti alustada õppinud treeneri käe all. Ja sealtmaalt kui põhitõed ja -tehnikad on selged, siis edasi liikuda kodus iseseisvalt treenimise juurde. Internetist ja youtubest leiab väga palju abimaterjali.

Osta koju korralik post

Igal juhul tasub järgida vanasõna – üheksa korda mõõda üks kord lõika. Leia enne ostu võimalus erinevatel postidel proovitrenni teha. Käi erinevates postitantsu klubides trennis (vt link eespool). Katseta erinevaid firmasid, erinevaid posti laiuseid, kattematerjale, staatilist ja keerlevat posti. Kõikvõimalikku :) Posti koju ost on suur asi ja väljaminek tasub tõsiselt läbi kaaluda.

Minu soovitus on igal juhul maksta rohkem ja osta kvaliteetne post. Seejuures tasub arvestada, et posti hakkavad kasutama ka teised. Külla tulnud lapsed ja ka täiskasvanud külalised on esimesed kindlad proovijad.

Turvaline paigaldus

Väga tähtis! Ainult kvaliteetsest postist on vähe ja kui sa selle valesti paigaldad, siis see on sama hea kui sa oleksid eelmise punkti vahele jätnud. Uuri enne paigaldamist kasutusjuhendit (jaa tõsiselt!), Kui sa ei tunne end kindlalst, siis vaata enne posti üles panemist YouTube’ist paigalduse videoid, võimalusel kutsu esimesel korral sõber appi paigaldama.

Vali posti jaoks sobiv asukoht. Arvesta, et sul oleks piisavalt vaba liikumisruumi posti ümber. Jube tüütu on keerutades kogu aeg jälgida, et Sa varbaid vastu laua- või kapinurka ära ei lööks.

 

Edukat ja turvalist treenimist! Suvehooaeg ei ole enam kaugel :)