treeningvahendid

treeningvahendid

Lisasin kodulehele mõned Tallinnas asuvad klubid ja kuna trennide kohta on juba ka küsitud, siis võtame kiirelt läbi, mida postitantsu trenni kaasa võtta.

  1. Kõige tähtsam on vesi. Trenn võtab võhmale ja kindlasti tuleb juua trenni ajal. Olen viimasel ajal katsetanud, et kui juua juba enne trenni, siis kulub trennis vähem vett.
  2. Lühikesed spordipüksid ja varrukateta spordisärk leiduvad ilmselt iga inimese garderoobis.
  3. Rätik higi pühkimiseks. Tundub imelik? Peopesad hakkavad higistavad ja hea on neid kuhugi kuivatada.
  4. Samuti rätik posti pühkimiseks. Vt eelmist punkti.
  5. Libisemisvastast vahendit on alguses kindlasti mugavam testida treeneri oma ja siis hiljem alles enda kätele sobiv välja valida. Ideaalis võiks muidugi üldse ilma treenida aga minu meeles teeb see haarde natuke kindlamaks. Ise olen kasutasin alguses vedelat magneesiumi, mis tagantjärgi tundub, et võis villide tekkele kaasa aisata. Aga võibolla olid käed alguses lihtsalt tundlikumad. Nüüd kasutan vaha, mis on visuaalselt ilusam (ei ole valge ja määriv nagu magneesium) ja tundub, et teeb posti karedamaks. Ja villid pole ka ammu juba trennis lõhki läinud.
  6. Posti puhastusvahend on kohapeal olemas. Nii et seda ka kindlasti ostma pole vaja hakata. Küll siis ostad, kui post omal kodus :)
  7. Lõpetuseks pesuvahendid.
  8. Ja last but not least – hea tuju ja tahe!

Kõik on väga lihtne. Nagu näha ei ole vaja spetsiaalselt midagi osta. Jalanõusid ei ole üldse vaja. Külmavaresed võivad soojenduseni olla dressipluusiga ja/või pikemate pükstega. 

Meeldivaid trennielamusi!