X-Stage LiteVahel ikka juhtub päevi, kui elu ei tundu nii kadestamisväärne. Ilm on hommikust saati tusane, kohvipiim on otsas, hilinemine, ebaviisakad kaasmaalased, trenni ei viitsi teha, jne. Kui võimalik, siis oleks tasakesi terve päeva teki all ja ootaks kuni see otsa saab. Üks päev ei lähe trenni paha ilma pärast, teine kord on emal sünnipäev, kolmandal korral on juba muud takistused. Märkamatult möödub kuu ja avastadki end posti kõrval ähkimas, sest muhvigi ei jaksa enam teha. Lihtsalt imetabane, kui palju läheb aega, et end tugevaks treenida, ja kui kiiresti kõik see suur töö ja vaev kaob. Kuidas end uuesti motiveerida? 

Tõlkisin PoleFreaks blogist  Natalja 6 mõtet, millele tasub mõelda, kui motivatsiooniga probleemid peaksid tekkima.

  1. Tuletame meelde kes on parim? Aa mina ju! Alles see oli, kui panid oma esimese postipildi Facebooki ja kuidagi ei tahtnud lõppeda laikide sadu ja kiidusõnad, kui tubli Sa ikka oled, et Sa trenni teed ja MIDA Sa kõike veel teed. Võta aga see pilt lahti ja meenuta mõnuga :)
  2. Anna endale aega puhata! Alguses oled üle võlli aktiivne ja käed hakkavad sügelema, kui üks trennikord vahele jääb. Mõtled, et peab ikka trennikaaslasel kõva põhjus olema, kui ta teist korda järjest juba puudub. Samas vahel on kõige parem võtta nädal vabaks. Keha saab pidevast trennist puhata, puhkab ka vaim ja meelsus. Ei tohi ainult nädalatel koguneda lasta!
  3. Vahel võrdub üks samm tagasi = kaks sammu edasi! Kui rasked trikid välja ei taha tulla, siis lihvi viimse detailini neid, mis juba selged, ja siis pöördu tagasi uute juurde. Oled vahepeal tugevamaks ja osavamaks saanud  ;)
  4. Sea endale realistlikud eesmärgid! Igaühel on oma leivanumber. Mõni spinnib hästi aga selg ei paindu üldse, teine paindub väga hästi aga spinnid ei tule õige paremini välja ja pea hakkab ringi ka veel käima. Youtube’ võib igaüks unistavalt käsi põsakil vaadata. Selge on see, et peale Oona videot tundub “lendamine” väga lihtne aga seda mängleva kergusega järgi tehes võib kõvasti haiget saada. Alati proovi uusi asju aga ära sea endale realistlikud eemärgid! Igaühest ei saa Jenyne Butterflyd – kahjuks.
  5. Vali endale realistlik eeskuju. Kasvõi mõni trennikaaslane. Kui tema (lihtne inimene tänavalt nagu sinagi) saab sellega hakkama, siis miks ei peaks Sina saama, kui Sa piisavalt harjutad?
  6. Pildista ja filmi end. Esiteks on siis kohe näha mis läks valesti ja teiseks tahaks kohe uuesti ja paremini proovida. Vanu pilte lapates ja neid uutega võrreldes on tore progressi märgata. Tänapäeval juhtub seda õnneks harva, et film täis saab :)

Minu meelest on kõik antud soovitused väga head! Anna endale esmalt natuke aega, sest vahel on kehal teine arusaam puhkusest kui mõistusel. Aga ära unusta mida Sa oled juba saavutanud ja milleks Sa võimeline oled. Kui Sa väga pikalt mõtlema ei jää, siis pole vaja taaskord nullist alustada. Samas ei ole sport Sinu kogu elu :), seega ära unusta ka kõike muud – sõpru, peret, head toitu ja meelelahutust. Kui kõik on tasakaalus, siis tunnedki end hästi ja motiveerituna.

 

Link PoleFreaks blogile http://www.polefreaks.com/6-motivational-tips-how-to-pull-yourself-together-when-you-feel-like-giving-up/